Tuesday, August 17, 2010

First Day oooo...

17 Ogos 2010..

wahh,dah macam umumkan tarikh pe je,hehehe..actually hari ni hari aku lapor diri kt Mahkamah Kuala Lumpur..1st impression,"mak aihh,besau ny court..mau sesat kt dlm court sdiri,hukhukuk"..aku smpai awal pg td dlm 7.25am..aku tak sangka jalan duta n keramat sangatla dekat..just 20 minit je ikut highway Duke..well,pagi2 biasa la 1st day repory duty mestilah kne isi pelbagai borang yg s'waktu dgnya..then after that,aku g jumpa Puan EO nad lastly aku d'bawa jumpa Pendaftar Kanan aku before aku masuk bilik aku yg agk selesa ini~juz kne kemas n touch up lg,huhuhu~..
dari pukul 11.00 am smpai la dah nk masuk waktu balik,aku tak di bagi sebarang keje juz keje yg aku nmpak adalah FB n YM,heheheh..so,layankn n buat keje dgn tekun,hahahah..Puan Mazni a.k.a Pendaftar Kanan aku kasitau yg aku kn mention kes n s'waktu dgnnya..apakah???!!!!!...USAHA TANGGA KEJAYAAN,hhuhu..
aku sebenarnya tak ada idea nk merepek cz ujan kt luo melembapkan otak ~hmmmmm,kne m'gena ke??~

p/s: kakak t'syg aku, kak lin dah start rasa sakit2 nk bersalin...baby boy,cepat la keluar..mama n ur mummy angkat tak sabar ni,hehehe...love u kak lin..

No comments: