Friday, August 13, 2010

Ramadhan

Alhamdulillah,aku rasa ni la bulan Ramadhan yang paling bahagia yg aku rasakan..bulan puasa kali ni aku rasa macam hepy sgt cz byk benda yg aku tak x jangka berlaku sendiri.alhamdulillah,syukur..mesti t'tanya kan kenapa aku b'syukur sgt..perasan lg la tu de org t'tnya,hehehe..well, perkara yg wat aku hepy n bahagia bln Ramadhan kali ni seperti berikut: (pergghh,da macam buat essay BM..well,dulu jd cikgu sandaran BM tak sempat nk turunkan ilmu habis,hehe)..haaaa,melalut lg...seperti berikut:

1. Aku still b'nafas di Bumi ni utk tunaikan kewajipan rukun Islam berpuasa 30 hari,aminnn..
2. Hubungan aku b'sama si dia kembali pulih seperti sedia kala 2 hari sebelum puasa..alhamdulillah..Allah dgr doa aku jua..
3. Alhamdulillah syukur yg amat sgt sbb aku dpt d'tukarkan ke Mahkamah Kuala Lumpur..(dpt balik kg sdiri beb,heheh)..syukur sgt cz at last dpt aku tggl sama2 family.syukur tak t'hingga..Thank you so much to Kak Linda cz sggup tukar mutual dgn adinda mu ini,hehehe..
4. Insyallah,Ramadhan ni gk la (within 2 weeks, dia akn blik b'cuti pose dan raya dgn family)..almost 8 bln tau kt Bumi Lubnan n ktorg x b'jumpa..alhamdulillah,semoga kte dapat b'jumpa pd hari kte janjikan dgn penuh k'gembiraan..amin...

Aku berharap Ramadhan kali ni akan lebih byk rahmat yg aku perolehi..before this, de sorang staff aku ckp kat aku "Puan, puan doa la byk2.insyallah,selalunya doa bulan puasa akan d'makbulkan"..Alhamdulillah,aku ikut ckp staf aku tu,dan hasil nya seperti di atas..~da stat blik cikgu BM ny kuo,hukhukhuk~

P/S: moral of the story, Ramadhan akan membawa sejuta seribu rahmat dan berkat kpd umatNya..Alhamdulillah..

No comments: