Friday, December 23, 2011

Christina Perri - A Thousand Years (Official Music Video)

fuhhh..fuhhh..fuhhh...


mak aihhhh,lama yg amat x update blog ni kann..almost 2 bulan..leh kategori lama ke ek?? lama la jugak kalo d'kira ikut hari,heee..aku pun seyes tak tau nape dah lama x update blog..maybe sebab


  • aku BUSY kot..tapi aku rasa sebelum ini tiap-tiap hari aku busy so tu bukan alasan yg kukuh kot reason dah lama tak update blog..lagipun kerja ni,sampai bila-bila pun tak abis so BUSY is WRONG!!
  • aku KETANDUSAN IDEA...hurmmmm,cam salah gak ni coz aku rasa banyak je idea aku nak menulis menaip merepek merapu..ikutkan sepanjang 2 bulan ni,macam-macam jadi dalam life aku ni yg aku boleh share kat sini so tang mana pulakk yg dikatakan KETANDUSAN IDEA..ngeeee!!!
  • aku tak de MOOD...aku rasa ni paling tepat kot punca dah lama aku tak update blog,heeee..opssss, bukan tak de mood tapi FEELING BLOG tu tak sampai lagi,heeee..uishhh,ingat senang ke menaip menulis merapu merepek tanpa feeling..anggap macam aku nak bercinta gak la dgn blog ni..bila hati munge-munge feeling nak blog baru aku lah aku sampai di sini "LIFE IS COLOURFUL" seperti hari ini, lalalalalalalalla........

haaaaa...ni nak doq bercerita pasal reason dah lama tak update atau pasal hati tengah munge-munge????

jap ekkkkk.......(fikir,fikir,nananannanana...)

aku nak merepek merapu pasal hati aku jadi munge sebab lagu iniiiiiiiii





alkisahnya...pagi ni aku bangun tidur mmg mood spoil yg amat... maybe sebab aku salah tidur kot tu yg bangun pagi terus moody...eee,cam geli je alasn tu..tapi tak kisah laaa...jap,jap,jap....aku pun tak pasti samada mood aku spoil atau sebenarnya aku malas nak g keje??hurm,hurmmmm...haissshhh,sejak de option SBPA & SSM nii,sume bnda aku nak letak option gak,ngegegegeg.,..alaaaaa.tak kisahlahhh...nak dijadikan cerita sebenarnya,masa aku tgh drive on d way nak g keje , tiba-tiba lagu ni keluar & dtg satu aura sejuk & terus t'ingat kat en.tunang....haaaaaaaa,saat ni la hati aku pun terus munge-munge kembang setaman secawan sepadang...attooyyaaaaiiii....rasa nak call je en.tunang je masa tu tapi mestilah tak berani kan coz masa tu baru kol 7 am & en.tunang mesti tgh sibuk pakai baju loreng dia,jeng,jeng,jengggg

No comments: