Sunday, April 17, 2011

phhheewww...

FFFUUUHHHHH,,FUUUHHHHH,,pphhheeewww..phewwww...
Haaaaccchhooommm...
Haaaccchhhhoooommmmm..
NI KES RESDUNG O KES DAH LAMA TAK UPDATE BLOG NI???
well aku sgt sikit busy dengan hidup sebagai seorang Nana Dyana,hehehe...pe da jadi ekk??camni...

Dalam diam tak diam, tinggal 6 minggu lagi je, aku nak siap semua yg ada dalam hidup aku ni..kalo dihitung-hitungla (gaya macam org zaman dolu2,hehe), tinggal 1 bulan 2 minggu je lagi,hukhuk..bila sebut bulan tu, macam lama sikit la kalo nak dibandingkan dengan minggu,hikhikhik...owwhhh,aku ingatkan senang la TAPI rupa-rupanya senang tengok tapi nak buatnya,fuuuhhhh pening bebbb...lagi pulak melibatkan kos..memandangkan kos sara hidup,hukhukh semakin meningkat, so banyaklah nak kena bajet..yeke?? hurmmm,as adik aku kata, aku bukan bajet tp dah macam masuk area zaman haji bakhil..tp d'sebabkan aku perempuan,so aku kira hajah bakhil la,hahahah...bukannya aku kedekut tapi tak nak over bajet..leh terima tak alasan aku??heheheh..tp tu alasan aku so camne skalipun,korang kena terima gak,lalalalallala...kalo nak d'ikutkan keadaan mata aku yg semakin banyak syaitan bergayut ni, aku dah lama join adik aku tido tapi d'sebabkan Man U tgh lawan dgn Man City, so aku tahankan jela mata sambil memblogkan diri n menenyeh apa yg patut kat depan aku ni haa,heheheh...~bila la Man U nak score ni..dapat tgk 1 gol,leh tdo,hehehe~..

No comments: