Thursday, August 26, 2010

Present from him

Tepat pukul 6.30am spt yg d'janjikan,hehe dia selamat smpai di KLIA dgn penuh muka b'seri-seri.yelakan siapa je yg tak suka dapat balik negara sdiri tu after 'bout 7 months kt negara org..pukul 6.00am aku dah t'pacak kt KLIA tu (t'pacak tepi kereta je cz kt dlm KLIA ramai lelaki,i kan pemalu,hahaha)..so,dlm pukul 6.20am aku dah nampak some of his colleague dah keluar n tiba2 je aku nampak dia..excited gak la beb tp biasala kn datang akal jahat aku ni,aku tgk je dia dr jauh..haaaa,dia m'cari-cari gak la cz igtkn tak ada org mik dia,hahaha..then aku diri je dr jauh n he's quite surprise cz aku yg dtg mik dia.padan muka,heheh.. mula-mula tu cm malu-malu gak la aku jumpa dia balik.lama tu tak jumpa tp biasala kn,aku kn pndai cover diri sdiri,huhuu..lepas simpan brg2 dia yg "sgt sikit" kalo aku cmpur sume brg dia leh cecah 80kg gk la,(berat beg ny macam isi segala jenis batu kt dunia ni so,confirm2 la dia angkat sorg n mata aku sibuk cari hadiah aku,hahahahhaha...), we all pn gerak g kajang cz nk hantar barang CO dia..after that,aku terus hantar dia balik rumah.tak de la aku ni zalim sgt nk ajak dia g jenjalan cz confirm2 penat duduk dlm flight 13 jam.. huuuuuuuu.....aku pn macam biasala singgahsana la jap kn dan acara ni yg aku tunggu2 bila aku nampak dia keluarkan sume adiah2 made from lebanon and syria,hahaha...waaaaahhhhhhh!!!!! I like!!!hehehehe...banyak yg amat barang dia beli such as selendang,air zam-zam,tshirt,alas meja,carpet,coklat,buah kurma mentah n zafran..aku pn confuse gak tgk dia keluar mcm2 brg..ni pegi keje ke shoping,heheh tp xpe janji aku dapat bahagian aku (mama,papa,angah, adeq,n adib pn dapat k,hehehe)..

Present from him:
Mama - Jubah (it's was so nice especially beading ny sgt cantik)
Papa - Lighter (makin byk la papa smokg,hukhuk)
Angah - Selendang (petanda nk suh angah pkai tudung ni,hehe)
Adeq - Tshirt
Adib - Tshirt
Rumah - (utk rumah pn dapat tau,untung jadi rumah,hikhik)..Coklat, Sabun and Minyak Zaitun

For me as his lovely chubby awekssss????hehehehe

1. Perfume Dior
2. Selendang
3. Tshirt
4. Key Chain

~d present pic will be upload soon ek cz tbe2 plak xleh upload kt pc ni~huhuhuhu

No comments: