Thursday, July 8, 2010

TARGET

hehehehe....selama sminggu lebih aku berusaha untuk kuruskan badan aku,at last aku berjaya turunkan berat aku sebanyak 1 kg..hoooyeeeahhhh..even adik2 aku cakap,"eleh,baru 1 kg nk kecoh"..~dr awk tu ngah,tmbah 2 kg tau,padan,weekk.~ at least, tu tanda aku berjaya mengawal pemakanan aku.aku ikut diet meal plan yg aku dapat dari internet...TERBUKTI BERKESAN,heheheh..

BREAKFAST : Cornflakes Kellog's Special + Milo tanpa gula o susu
LUNCH : Bihun Kung Fu (lebihkan sayur ye cz nak cover lemak dlm badan)
DINNER : pastikan makan sebelum pukul 7 ye..Normally makan Cornflakes Kellog's Special o Sup Sayur

haaaa,ni la makanan aku tiap2 hari..bila rajin la,lepas balik kerja aku kn cycling kt cycling machine untuk 15 minit o 30 minit..(nanti,aku upload gmbr tmpat slalu execersice utk whole family,hehehe)..normally aku exercersice ble weekend pas bangun tido (heheheh,tak tau la bangun pukul bape ye..shhhhhhh). dgn hasil jaga makan n execersice,dlm masa 2 minggu aku berjaya turun 1 kg..but,still tak capai target cz aim nk turun sampai emmmmmm.....paling sikit turun 6 kg, paling banyak 13 kg...

"USAHA TANGGA KEJAYAAN"

No comments: