Thursday, July 8, 2010

LuAR WakTu BeKERja

owhhhhh,dengan bangganya hari sabtu ni,aku kena kerja..addooyyaiii..ikutkan hati ni mmg malas.tp hakikatnya takut nak masuk balai,hehehe..hari sabtu ni,aku kne kerja di Balai Polis Seremban 2,kena buat reman..huhuhu,aku tak dapat bayangkan hidup aku pada hari sabtu ni..orang lain sedap tidur,aku dengan bangganya pukul 10 pagi,kena tunjuk muka di Balai..aduuhh..semalam masa reman,mula-mula tu muka confident je aku layan semua OKT n IO yg datang..tup,tup, masuk sorg IO a.k.a Penguasa ****(tak leh gtau,nanti kantoi,hikhikhikhik), aku terus blurr n sampai habis reman aku blurr je..nasib baik la de Cik Zurina yg sedia membantu aku.."Puan, minit je sikit kt sini..Puan,tak pe puan.minit sikit je..n banyak lagi la ayat Zurina tlg aku,heheheh...disebabkan hal kejadian semalam,buatkan aku hari ini terfikir,macam mana la dengan aku hari sabtu nanti..hari sabtu nanti,aku dikeliling oleh Polis,hhuhuuhuhuhu...aku ni bukanlah takut polis o majazi dgn polis ni..tp bila nmpak n doq di kalangan polis ni,automatic aku kn bertukar kpd Dyana yg lain,..lain camne pn,aku tak reti nk describe..

owh...aku wish hari sabtu ni,everything will be fine..maybe aku ni banyak sgt fikir kot macam yg abg tuan aku slalu ckp "cuba jgn byk sgt pikir bukan2.nanti meroyanla tu"..addusshh,abg chenta cyg aku tu kalo dapat sound,kemain pedas gk..maap bang,hehehehe..tp elok gak ble kne tegur cmtu,automatically,aku trus stop pikir yg tah pape,heheheh..so,in conclusion (wah,dah macam buat assigment plak,hehehe) aku confident aku boleh buat..CHAIYYOOKKK!!!!!!!..kemain lg support diri sdiri,heheh

No comments: