Monday, June 14, 2010

kekerapan perkataan

hari ni aku notice dat my lovely abg makin kerap guna perkataan "yeke??"cam bengang gak aku cz ble aku cakap ckit,"yeke?yeke??'..tp maybe tu trademark dia kot..cm aku gak,"ye kot",hehehe.de chemistry x?hahahofis aku plak, suka tol cakap, "saya kecewa"..at last aku pun terikut skali guna "saya kecewa"..those yg tak tau n tak paham,mesti confuse cz nape aku sik kecewa..padahal aku dah terikut cakap staf aku,hehehe...emm,adik lelaki aku plak,bila aku mintak tolong ckit,mesti dia kan cakap, "tak de duit"..ha,tu gaya adik lelaki aku plak..asik asik "tak de duit" je..padahal aku slalu bg duit,yeke??hehehe...haaa,da guna da perkataan abg,hehehehe..kalau adik pompuan aku plak,"ahh,ko"...sebab kn dia slalu cakap, "ah,ko",msti ktorg kn gado sesama sdiri..kononny bnyi cam kasar,huhuhu...tp de angah peduli,opppsss!!..whatever it is, aku rasa setiap orang mesti de perkataan faveret yg dia suka gunakan..takpela,trademark masing2,hehehe...

No comments: