Wednesday, February 24, 2010

hari ini, esok,lusa dan ............

hari ini aku rasa 1 feel..1 feel hepy,hehehe..aku tak tau kenapa aku hepy tapi yg pasti aku mampu tergelak dengan hati yg ceria..wah,sejak bila aku dah pandai madah2 ni..tapi itula aku hari ini..sepanjang perjalanan ke ofis,aku tak rasa ngantuk..aku pn pelik..aku boleh drive dengan hati yg hepy..(siap2 nyanyi tesy suara kera ok plak),hehehe...ada apa2 yg m'gembirakan aku ke semalam..??em....mungkin juga la aku rasa..tapi apa dia..mungkin ke sebab hari ini tp hari ini baru bermula jadi apa yg m'gembirakan hati aku..aku dah mula confuse ni,hehehe..tp aku suka perasaan ni sbb bila hati aku hepy,aku boleh hepy kn orang lain yg tak hepy..bila aku hepy,aku harap dia pun akan hepy di sana...
esok..esok aku tak pasti aku akan hepy macam hari ini atau tak...tp mungkin juga aku kn hepy sebab esok last day keje..last day keje utk minggu ini la..tp macam mana kalo aku tak hepy..aku x suka perasaan lain datang kecuali hepy..yg penting kita hepy!!!..tu kata puteri la,hehe..
lusa lagi aku tak pasti sebab lusa aku di rumah..mungkin aku hepy sebab aku ada dengan family..tp macam mana kalau aku x hepy..ish aku ni,sik macam mana,macam mana..hehehe..
kan bhagia hidup kalo tiap2 hari ada perasaan HAPPY...HAPPY,HAPPY,HAPPY,HAPPY...
da macam motivasi happy plak,hehehe...
tp di sebalik happy terselit 1 perasaan..feel yg lain...feel rindu,hehehehe..(ngengade tol)..ni la yg t'jadi ble hepy..semua kte kn cakap tp feel rindu tu mmg ada...

No comments: