Monday, March 1, 2010

GeDiK


Aku s'adanya mmg suka dgn patung yg gedik2 kt dalam kereta ni..dulu aku ada yg bentuk bunga tp dia xsuka cz agk nya mcm feminim sgt kot,hehe..aku nmpak patung ni masa mula2 aku masuk dalam kereta dia..masa tu dah lama gk la ktorg x hang out sama..masuk kereta je,aku tengok je patung ni..menarik tp aku pelik gak la kenapa dia beli patung tembikai ni..bila kereta jalan n kena matahari,aku nmpak patung ni t'gedik2..aku senyum je..comel je aku tgk..tp aku still xpaham kenapa patung ni jd pilihan dia..dalam kepala otak aku ni,aku t'pikir dah jadi budak2 ke dia ni..yg bagus nya aku ni pulak,aku tak ada lngsung nk tnya kt dia cz aku ralit sgt tgk patung ni..kdg2 tu,ble patung tu tak gerak,aku yg usik bg gerak..aku suka tgk patung ni t'gedik2,heheh..
dah beberapi hari aku keluar dgn dia, agaknya dia perasan kot aku sik tgk je patung ni n dia pn pelik aku tak tanya kt dia kenapa beli patung tu,(aku ni jnis suka b'tnya,hehe) last2 dia tanya aku "tau x nape abg bli patung ni?"...uish,aku time tu snyum jela.takkan aku nk ckp dia dah b'tukar cm budak2..kang kecik hati plak,aku gak yg kena pujuk nti,hehehe..at last,aku dpt gak jawapan nya.."abg beli patung ni sbb patung ni bulat mcm syg,hahahahah.."....aku trus speechless n aku pn t'gelak gk..time tu aku speechless n gelak bkn sbb marah tp aku hepy..hepy cz dia bli patung tu sebab aku..tak kisahla sebab patung tu bulat macam aku pn cz s'kurang2 nya aku tau,masa dia bli,dia ingat kt aku...time tu aku rs t'haru tp biasala xkan nk tunjuk kn..so,wat2 la merajuk..gatal mintak pujuk wpn at last xsempat dia pujuk,aku dah gelak sakan dulu ble tgk patung tu t'gedik..(so,kiranya patung tu la pujuk aku,hehe..)..sekarang ni wpn dia dah jauh dr aku tp aku tetap dpt tgk patung tu t'gedik2 dalam kereta dia..bila aku drive n nmpak patung tu, aku leh rasa dia seperti ada dgn aku macam slalu..bila aku nmpak patung tu t'snyum,aku nmpak dia gelakkn aku..s'kurangnya kereta dan patung tu yg m'gubat rindu aku pada dia..tp tak lama lg,kereta dan patung tu dah x b'sama dgn aku lg..sbb tu aku b'sedia awal2 ambil gmbar patung, kereta dan dia utk m'gubat rindu aku..sekarang ni,patung tu dah jadi patung faveret aku..stp orang yg nmpak patung tu msti akan kata comel n keep on going tnya "kenapa ko pilih patung ni?"..hanya aku dan dia yg paham akn patung tu..t'buktilah pilihan dia beli patung ni bukan sahaja dpat menarik perhatian aku tp org lain juga...terima kasih abg...

No comments: