Wednesday, May 30, 2012

Semenanjung vs Sarawak

mesti rasa gedix kan cz lama gila ilang tak b'blog,tbe-tbe je dtg cte miss him...tp mms xleh di elakkan s'sgt.. hari ni mmg rindu tonggeng jap dgn mr.captain...tak taula nk kategori rindu ngengade atau rindu manja ni..de beza ke??? of coz la de beza...rindu ngengade tu,rindu mintak penampo cz bila sama2 bz,nk cte pasal rindu..rindu manja tu rindu feel mmg manja...haishhh...kesimpulannya mmg tgh rindu la dgn mr.captain i tu uollssss!!...rindu ni makin ngengade since mr.captain...

Mr.Captain : syg, abg dapt posting..

<mulut nganga luas..haaaa..sudahhhh>

Aku : <dgn gaya wat muka slambe>, posting mana bang?? <smbil kebil2 mata dpn muka dia tgh drive>

Mr.Captain : heeeeee...<chomey sgt la tu sengih cmtu..tp tu yg aku t'pikat.haha>..abg dpt posting g SIBU, SARAWAK!!!!

<gedebukkkkk!!! mulut mata n semua anggota nganga luas2 sbb pikir nape 'dekat' sgt posting nya tuuuu??>

Aku : owhhh....okeyhhh..alhamdulillah,rezeki kita kumpul duit nak kahwin la tu kann..

Mr. Captain : ermm,tau xpe..nasib baik syg paham..elaun sana besar..kte leh kumpul lebih kan yang...

Aku : ermmm...<sengih kan ajeee,huuuuu>...abg,nti ble dah kt sana, abg jgn la lupa syg, bla,bla,bla,blaaa...
<haaaa.dapat la tazkirah dr adinda mrs.captain to be dia,hahahah>

dr saat tika tu la aku jd MISS HIM EVERYTIME EVERYTHING....!!!!
seadanya depan semua org,aku wat gaya relax abis...tp dalam hati....wallllaweeiiii.......sob,sob,sob,...

No comments: