Friday, January 13, 2012

Beret Hijau

lalalalallalalallalalallal....
gaya senang hati tak??heeee...
juz nk singgah lalu excuse me jap je niiiiiii.....

okeyyhhh,post kali ni bukan nak cte psl hati aku yg senang 
tapi......
pasal keje En.Tunang aku as 'Beret Hijau'

mesti some of u de tgk cte Beret Hijau tu kan.so disebabkan En.Tunang aku tu adalah abg askar (cheewaah,abg askar,heheh) so aku decide nk kenal lebih dalam pasal keje En.Tunang melalui cte Beret Hijau,heeee

At first quite boring psl cte Beret Hijau tp after episod 4,barulah masuk cte tentang dlm kem...
yuhuuuu,masa ni la nk kenal tentang dalam kem & abg askar,heheheh...bunyi macam gatal kan,heheheh...tapi nk buat cara camne lg kn..kalo tanya pada En.Tunang pasal keje askar ni confirm la dia suh aku plak masuk askar..weehuuuu,tak sanggup okeyhhh nak masuk baris tu sumeeee..aaatttoooyaaaaiiii...tapi bile tgk lama-lama, terasa gak nak masuk askar...dyana masuk askar??? BTN pun aku dah seram,pe tah lagi askar,heeee...

okeyhhhh,nak sambung balik cte Beret Hijau episod 5...
aiyakkkk....aku tgk Beret Hijau melalui  youtube,heeeee

jom layannnnnnn!!!!!! tapi dah episod 5...episod 5 ke bawah & ke atas,sila la search di youtube,heeeea

No comments: