Monday, September 12, 2011

Hati Aku

H.A.T.I 

sedih

kecil hati

terasa

tapi aku tak mampu luahkannya..aku mampu luahkannya di sini je SEBAB??? aku tak nak ada dosa..selagi hati ini mampu bertahan,aku akan pendamkan..hati ini sangat terluka,menghiris bagai sembilu..sungguh,aku amat sedih..aku minta maaf..hati,jgnla kau merajuk yer..aku perlukan ko hati supaya tabah bersama aku..dgn siapa aku perlu luahkan??aku memerlukan seseorg yg memahami aku...tokbak,yana rindu tokbak..tokbak seorg yg sgt memahami yana..yana igt lg masa mama & papa balik kl n tgglkan yana dgn tokbak & tokmak..yana marah sgt dgn dorang..tp tokbak selalu pujuk yana n kata macam mana sekalipun,dat's ur parents honey...tokbak,yana rindu tokbak..tiada siapa leh ganti tokbak yg sgt memahami yana...tokbak tgg yana ye..al-fatihah..

No comments: