Thursday, October 14, 2010

HULK

owhhh, tak tau la patut nk maki atau terus je keluarkn suara merdu yg nyaring utk ajar my staf how to do the work.even i'm d new bos also but plz dun take advantage towards me ok lalik!!..

Me : how's d progress?dah pukul 1 pm ni,so bape nyk doc da setel?


~juz on call..tak nak serang meja staf..kang dapat free2 maki secara live~


Staff : i'm trying my best Puan..i'm working on it..td Tuan A ask me to help him..rite now,i dah dapat setelkn 30 document.


~transform to be HULK, pleassseee!!~


elloooo!!!!!half day baru dapat 30 doc je????uhhhhh,until d end of my life pn,semua keje tak leh setel camni..so,ble keje tak setel,how i'm supposed to take leave on 4/11/2010?? isk,isk,isk...(t'bantut jap k'riangan nk b'jimba-jimba, b'foya-foya dan b'peleseran..isk.isk,isk)...


hmmm,back to my angry...

Me : by hook or by crook, I want 200 doc on my desk today before 4.30pm!!!!!

uhhh...garang x? hehehe.. t'paksala wat gaya garang n kerek..

or else mmg jawabny, 

Bos : yes dyana, how's d progress?


~firstly give him a flirty smile,hikhikhik~


Me : on my way Tuan..


~All the bos looking at me now..........ggggggrrrrrrrrr~


miss staff!!!!!siapla korang yer...uhhh...

No comments: