Tuesday, October 19, 2010

alasan blog

B.L.O.G..

untuk apa aku de blog ni??hhmmm,dah puas aku m'layan blog org2 lain,baru aku t'pikir, utk pe aku de blog ek??addooyyaaii,ms ni la otak aku ajak b'pikir plak..macam dah xde time lain je nk ajak pikir..lain kali ajak la pikir pas aku setel mentioned ke..haaiisshh...demi nk m'jaga otak yg aku syg gle ni,aku turutkn gak la b'pikir..

1. org lain de blog, aku pn nk de blog gk (bau2 jeles tu de,uhhh!!!x kuasa akak)

2. at least skrg ni aku de tmpat nk m'rapu m'repek m'marah n s'waktu dgnnya..tak de la aku lepas kt org lain especially ble aku marah..

3. aku da dewasa (bbllluwweekkk!!!!) so aku dah malas nk tulis diary..takde tmpat nk simpan..lgpn adik aku bzbody..penah kntoi dia bc diary aku..uhhh...

4. saje nk bg org2 sume baca..pengalamn adik pnah bc diary so skrg tak yah heran da..jgn kta adik aku, s'antero leh bc (gaya cm de org nk baca je,huahuahuahu)

5. salah 1 cara nk buang masa aku especially time mlm (lom kawin lg,so sntiasa free,hahahaha)...

6. cara utk m'percepatkan mata aku proses utk tdo..lma2 tgk pc n m'naip mmg leh wat aku layan n bedebuk!! maka,tdola sang lady D dpn pc (uiii alg,pe dah xckup katil,smpai dpn pc pn ko nk tdo ~haa,ayt pedas dr mama~)

7. aku suka bc blog org so sng la aku nk follow dorg pnya blog,hahaha..

8. tmpat aku nk m'jana otak aku b'pikir..aku ni golongan malas b'pikir so dgn adany blog ni,padan muka otak aku,kne pikir..huahuahuahua...

9. dahhh,aku mls nk pikir..aku nk g mentioned...

1 comment:

Anonymous said...

belajar banyak