Thursday, June 10, 2010

Kehidupan Setiap Manusia

Setiap manusia di dunia de kehidupan masing-masing.senang susah hidup seseorang tu bergantung pada individu tu sendiri macam mana nk bentukkan kehidupan dia..aku selalu terpikir hidup aku ni dah susah n banyak sangat cabaran tp aku terlupa yg de orang lagi susah hidupnya dari aku..walaupun kekadang tu aku cam kecewa gak dgn hidup aku tp bila aku pikir balik,hidup aku skrg ni dah cukup indah..aku ada:

1. mama,papa,angah,adik yg sgt sayangkn aku..wpun kekdg de gk gado,hehehe..  (love u all,mmuuxxx!!)
2. keje yg stabil even bukan dlm bidang aku yg sebenarnya tp it's better dr xde keje langsung kn..
3. aset sdiri,kereta ~lalalalalaall~
4. abg t'chenta yg syg kn aku s'adanya wpun kekdg complaint aku ni gemuk,ble nk kurus,uhhhh..... (love u hubby in future,heheh)

mungkin tak lama lagi,hidup aku kan lagi bahagia bila de bakal mak mertua yg penyayang,heheh..juz aku t'bayangkan kehidupan org lain yg x seperti aku..sedihnya.aku rasa mereka adalah org yg tabah pernah aku jumpa..wpun kwn2 aku kta, aku seorang yg tabah cz hadapi semua cabaran hidup dgn sabar tp dorg xtau kekdg tu aku goyang gak,huhuhu...

" Ya Allah, semoga ko permudahkan perjalanan hidup aku,keluargaku,abg,keluarga abgku dan kawan aku. permudahkan la setiap perjalanan dan pergerakan hidup kami.berkatilah setiap apa yg kami lakukan selagi ianya tidak melanggar kemungkaran mu Ya Allah..Teguhkan iman kami dan jadikanla kami umat yang tabah menghadapi setiap ujian dan dugaan yang Kau berikan"

Aminnn...

~Sabarlah..setiap apa yang berlaku mesti de hikmahnya.yang berlaku itulah sebenarnya yang terbaik yang telah Allah tentukan.Ujian dan Dugaan seperti ini akan wat kite lebih tabah n sabar menghadapi kehidupan~

No comments: