Monday, March 22, 2010

I'm AccEPT it...

hari ni,pagi2 lg aku dah siapkn semua keje2 aku yg t'tangguh jumaat lepas..dan seperti biasala pukul 8.30 msti dah siap semua keje2 aku tu..tp ble Tn. Edwin aku turun, dia bg aku keje lain yg pd aku simple je n aku dah siapkn dlm ms 1/2 jam je,hehehe...insyallah, next week aku nk g Penang..juz take a rest 4 moment..nk pikir ttg ms dpn..tp jauh ny aku b'pikir,hehehe...x kisahla,jnji aku dpt relax 4 moment kn..


dalam aku pening2 cari hotel yg berkenan di hati (cehh,gaya tak nak kalah,hehehe),aku pun sajela cari blog psl mana2 askar kt Lubnan tu ha nk citer pgalaman kt sna..tp syg seribu kali syg (wah,BM smkin nmpk improvement,hehehe), tak de plak blog they all kt sna...quite frustrated tp saje jela bukak link yg mana2 leh di buat baca psl dorg kat sna...dgn tak sngaja ny,aku pn t'bukak web Angkatan Tentera Malaysia (ATM) n trus msuk kt bhgn Berita ATM..


what a surprise aku nmpak dia kt Berita " Majlis Penyerahan Bendera Malaysia Dan Pemakaian Beret Malcon East 5"...before this,ms dia kat Pahang,dia de tnya aku "nmpak tak abg ms Majlis Penyerahan keluar kat berita tv td:...alamak,aku ni bkn la spesis tak tgk berita,tgk tu msti la tgk juz kdg2 je miswatch(uish,yoyo je ayt aku ni,hehehe)..kebetulan aritu aku miswatch..nk elakkn dr b'dosa m'nipu so aku pn jujurla cakap kata aku tak nmpak n tak tgk berita...cian dia..(sory bang,hehehe)...


at last,almost 3 month he's been there,baru aku jumpa dia ms majlis p'yerahan tu..tu pn scara xsngaja..aku pn pe lg,trus la print artikel tu n simpan,,utk gmbr dia s usual,dlm blog ni la aku simpan..b'jya tau aku jumpa dia..(cm gaya msuk pertandingn trasure hunt plak, heheheh)





yg dlm tnda merah tu la dia..tp de 2 org dlm tnda merah tu..tak kisah la..kira Tuan msuk skali ye dlm blog sy,hehehe..(Maaf Tuan)..maybe sbb kepanasan,so berkerut beribu2 la dahi dia..cian la..he's look smart 4 me..tp aku lg suka kalo dia pkai bju istiadat tu (aku ni baru nk b'jinak2 dgn dunia askar so tak tau la baju no bape,heheheh)..Tegak B'diri tp Tuan Pegawai gk yg maintain snyum..pe kes anak buah ni serius je,hehehe..whatever it is,u all look smart...rock babe,heheh..

p/s: still hv 7 months to go..Oktober pls come!!!!

No comments: