Wednesday, February 17, 2010

dua benua yang berbeza




saat dia berlepas nak ke sana, aku dah stat t'pikir b'sedia ke aku nk kena tinggal ni??tapi aku xde pilihan dah sebab aku sedar dia pn tgh m'hitung masa untuk b'lepas..saat dia b'lepas,aku rasa kosong.smpai skrg aku still lg dalam masa sesuaikn diri tnpa dia d'sisi aku..skrg dia dah berada di sana..aku di sini,dia di sana..nasib baik sekarang ni teknologi dah canggih..dah ada facebook,email,ym..semua tu aku gunakan untuk b'hubung dengan dia..bayangkan la tanpa teknologi canggih yg ada sekarang ni...wah,msti aku tgh sibuk surat kot yg mayb akan smpai pada dia sbulan lepas tu...aku di sini menanti dia kembali,dia di sana menanti saat berakhirnya 9 bulan..cepatlah masa berlalu..waktu di sana dan di sini sgt jauh beza nya..kalo di sini pagi,di sana malam...selalu ny bila dia ym aku pukul 1 ptg,dia di sana baru lepas subuh..jauh beza jarak masa di sana n di sini...di sana wpn panas tp tetap sejuk..di sini panas akn ttp panas..boleh ke dia sesuaikan diri...aku harap dia boleh sesuaikan diri..aku harap dia kn sentiasa jaga diri n kesihatan kt sana..aku harap dia kn pulang ng selamat..aku harap....banyaknya aku harap...
aku harap saat dia pulang ke Malaysia akan tiba secepat mungkin..aku menanti saat dia pulang dengan senyuman pd aku dan family dia...

No comments: